Contactează-ne la telefon: 0727 619 977

Program magazin și montaje: Luni – Vineri: 09:30 – 18:30

Urmărește-ne și pe: facebook | instagram

Coșul meu
0 lei

Garantie de 12 – 24 luni fara griji.

Garantia oferita produselor este de 12 – 24 de luni din momentul achizitiei podusului si receptionarii acestuia pentru persoane fizice . Pentru persoane juridice este de 12 luni din momentul achizitiei podusului si receptionarii acestuia. Pentru produsele in care producatorul ofera un alt termen de garantie acesta va fi specificat pe site.

Garantia produselor de pe Mermin.ro este oferita in concordanta cu legislatia europeana in vigoare si corespunde tuturor normelor legislative aferente produselor.

Pentru toate produsele second hand si resigilate, termenul de garantie este de 12 luni de la data achizitiei si receptiei produselor.

Pentru orice intrebari legate de produsele in garantie ne puteti contacta la office@Mermin.ro sau direct prin telefon la 0727 619 977

In aceasta pagina a magazinului Mermin.ro gasiti informatii despre garantia produselor comandate si conditiile de returnare.

Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu prevederile OG 21/92, legea 449/2003, cu modificarile ulterioare.

Garantiile acordate sunt defalcate pe categorii de produse, toate produsele cumparaturile sunt livrate insotite de certificat de garantie; produsul respecta cerintele esentiale de securitate si cerintele de protectie specificate in declaratia de conformitate.

Garantia este valabila doar daca instalarea s-a realizat de catre un service autorizat RAR pe lucrari de electrica.

Produsul va fi ridicat de catre curierul partener fara sa fie nevoie sa fie trimis .

Procedeul de returnare a unui produs pentru stornare:

1. Pentru a putea returna un produs el trebuie sa se afle in termenul de 14 zile calendaristice de la primire. Daca produsul nu a fost instalat pe masina vi se va ramburs suma integrala mai putin transportul de livrare si transportul de retur(daca a fost achitat de catre firma noastra). Daca aparatul a fost instalat se va retine o suma de bani intre 10% si 25% ce vi se va comunica dupa receptionarea si analizarea produsului
2. Va rugam sa ne contactati prin e-mail catre office@Mermin.ro sau telefonic la 0727 619 977 si ramura de vanzari
3. Aici un reprezentant va va cere mai multe informatii necesare procesului de retur si va comunica un numar de tichet pentru a fi trecut la sectiunea observatii cand se va expedia coletul. Atentie fara a trece acest numar la sectiunea observatii va intarzia procedeul de retur.
4. Produsul trebuie ambalat corespunzator cu toate accesoriile si eventualele produse primite cadou.
5. Dupa ce vom receptiona coletul in termen de 48 de ore vi se va comunica rezultatul verificarii.
6. In termen de 14 zile de la receptionarea produsului vi se va vira in cont suma datorata sau daca doriti puteti opta pentru un alt produs

Procedeul de trimitere in perioada de garantie sau  de trimitere pentru reparatie de aparate aflate in afara perioadei de garantie:

1. Pentru produsele aflate in perioada de garantie ele vor trebui trimise impreuna cu certificatul de garantie in care apare stampila service-ului ce a realizat instalarea. Optional putem cere dovada(factura) efectuarii instalarii intr-un service autorizat RAR pe partea de electrica
2. Va rugam sa ne contactati prin e-mail catre office@Mermin.ro sau telefonic la 0727 619 977 si ramura de suport tehnic
3. Aici un reprezentant va va cere mai multe informatii necesare procesului de retur si va comunica un numar de tichet pentru a fi trecut la sectiunea observatii cand se va expedia coletul. Atentie fara a trece acest numar la sectiunea observatii va intarzia procedeul de reparatie.
4. Produsul trebuie ambalat corespunzator pentru a nu suferi daune pe perioada transportului.
5. Dupa ce vom receptiona coletul in termen de 48 de ore vi se va comunica rezultatul verificarii cat si costul reparatiei unde este cazul.
6. In termen de maxim 14 zile(pentru produsele aflate in garantie) veti receptiona produsul.

Se va refuza receptia in vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte.

Garantiile se expediaza doar cu firma Fan Courier pentru ca plata sa fie suportata de catre firma noastra. trimiterea cu orice alt curier se va face pe cheltuiala consumatorului sau va fi adaugata pe factura daca s-a trecut cu plata la destinatar(adica la firma noastra).

Reparatiile efectuate de catre personane neautorizate duc la pierderea garantiei.

Producatorul si vanzatorul sunt exonerati de obligatiile lor privind garantia, daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare, cuprinse in documentatia care insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.

De asemeni garantia se pierde in cazurile: deteriorarile termice, mecanice si plastice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare; folosirea de baterii, surse de alimentare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator; interventii neautorizate asupra programului software furnizat impreuna cu aparatul, altul decat cel pus la dispozitie de producator; in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid; neconcordanta dintre numarul de serie inscris pe certificat si cel inscris pe produs; schimbarea starii originale a aparatului.

Nu raspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu accesoriile achizitionate de la alte firme.

De asemenea nu ne asumam nici o raspundere pentru subansamblele care sunt folosite pe sisteme ce nu corespund ca performante cu specificatiile producatorului respectiv.

Firma noastra nu isi asuma nici o raspundere privind pierderile de date, fotografii, filmari, soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni ci doar obligatia de a remedia aceste defectiuni, de aceea insistam asupra necesitatii de a face back-up pentru orice date importante in momentul solicitarii garantiei pentru un produs presupus defect.

Departamentul tehnic va efectua operatiunile de service in termen de cel mult 14 zile de la primirea produselor, termenul de reparatie se poate prelungii cu acordul partilor, iar toate piesele inlocuite in timpul garantiei devin proprietatea SC MERMIN SRL. Reparatia se face folosind piese noi.

Produsele de folosinta indelungata defecte in termenul de garantie, atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea din contract a produsului respectiv.

Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului achizitionat ori a serviciului prestat se face imediat dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia, daca aceasta situatie nu este imputabila consumatorului.

Restituirea contravalorii produsului sau serviciului se face la valoarea din contract a acestuia.

Agentul economic are aceleasi obligatii pentru produsul sau serviciul inlocuit ca si pentru produsul sau serviciul vandut initial.

Modalitatile de efectuare a livrarii sunt fie prin ridicarea acesteia de la magazinul firmei noastre de catre beneficiar printr-un delegate imputernicit in acest scop, fie prin expeditie a coletului cu un curier rapid catre acesta. In cazul din urma, costul expeditiei cade in sarcina beneficiarulu pentru produse care nu mai sunt in garantiei si va fi inclus in valoarea facturii sau va fi achitat ca factura de expeditie si transport separata.

Firma noastra nu va fi raspunzatoare legata de intarzieri de forta majora intervenite pe timpul transportului. Indiferent de modalitatea livrarii va rugam sa va asigurati ca ati primit actele corespunzatoare fara de care asigurarea garantiei nu se poate realiza.

Orice neconcordanta sau omisiune sesizata de beneficiar in privinta actelor intocmite de departamentul nostru de vanzari fata de conditiile anterior discutate cu reprezentantii firmei noastre si/sau fata de produsele receptionate vor trebui comunicate pe orice cale in maximum doua zile calendaristice de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioara fiind nula de drept.

Declaratie de conformitate SC MERMIN SRL, cu sediul in Constanta, Bd. Tomis 301, asigura, garanteaza si declara pe proprie raspundere, conform prevederilor art. 5 din Hotararea Guvernului nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsul nu pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si nu produce un impact negativ asupra mediului, precum si faptul ca toate produsele importate si comercializate de noi sunt conforme cu prevederele HG nr. 88/2003, privind echipamentele radio si echipamentele terminale de telecomunicatii si recunoasterea mutuala a conformitatii acestora, republicata.

Termenul de garantie poate sa difere in functie de produs, dar este speccificat pe pagina fiecare pagina de produs. La produsele resigilate termenul este de 12 luni calendaristice.